تکلیف حضور کشتی گیران خارجی و ملی پوش در لیگ روشن شد

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ فدراسیون کشتی همچون ادوار گذشته برنامه های ویژه ای را تدوین کرده تا رقابتهای لیگ برتر امسال را بلافاصله بعد از مسابقات جهانی 2021 نروژ آغاز کند.

تکلیف حضور کشتی گیران خارجی و ملی پوش در لیگ روشن شد

بدین ترتیب می توان پیش بینی کرد با توجه به زمان برگزاری رقابتهای جهانی (مهرماه)، سوت آغاز لیگ برتر کشتی آزاد ایران در سال 1400 هم در همین ایام زده شود.

البته سازمان لیگ هنوز آئین نامه برگزاری لیگ برتر کشتی در سال 1400 را نهایی نکرده، اما گفته می شود تکلیف استفاده از کشتی گیران خارجی و ملی پوش روشن شده و تیم ها باید طبق این روال عمل کنند.

گفته می شود امسال هم قرار است هر تیم با دو ملی پوش در لیگ برتر شرکت کند. ضمن اینکه باشگاه ها اجازه عقد قرارداد با 3 کشتی گیر خارجی را دارند که البته می توانند همزمان از دو نفر از جمع آنها در لیگ استفاده کنند.

از سوئی دیگر شرایط استفاده از کشتی گیران ملی پوش هم تعیین است و ملاک سازمان لیگ و باشگاه ها برای عقد قرارداد و جذب این کشتی گیران، مسابقات جهانی 2021 نروژ است. بدین ترتیب آخرین مسابقه بین المللی رسمی پیش از لیگ برتر ملاک تعیین ملی پوشان و جذب آنهاست. البته این موضوع هنوز قطعیت نیافته و باید تا زمان اعلام رسمی آئین نامه و ابلاغ آن به باشگاه ها منتظر ماند.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کشتی قهرمانی جهان در دو بخش آزاد و فرنگی طی روزهای 10 تا 18 مهرماه به میزبانی شهر اسلو مرکز نروژ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1800

به "تکلیف حضور کشتی گیران خارجی و ملی پوش در لیگ روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف حضور کشتی گیران خارجی و ملی پوش در لیگ روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید