تست رپید کرونا در فرودگاه های خوزستان خبرنگاران

به گزارش تور هند ارزان، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از الزام مسافران پرواز های خوزستان به ارائه گواهی تست منفی کرونا اطلاع داد و گفت: در صورت همراه نداشتن گواهی، از مسافران در فرودگاه تست رپید گرفته می گردد.

تست رپید کرونا در فرودگاه های خوزستان خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن ذیبخش از تشدید نظارت های بهداشتی در فرودگاه های استان خوزستان اطلاع داد و اظهار کرد: هم اکنون در تمامی فرودگاه های خوزستان شامل اهواز، آبادان، دزفول، ماهشهر و آغاجری تست رپید (آزمایش تشخیص سریع) انجام می گردد.

وی گفت: مسافران جهت انجام پرواز هوایی از این استان، ملزم به ارائه تست گواهی عدم ابتلاء به کرونا که به تأیید وزارت بهداشت رسیده باشد، هستند. در صورت همراه نداشتن گواهی، از مسافران تست رپید گرفته خواهد شد.

ذیبخش با بیان اینکه دستورالعمل های جدیدی به ایرلاین ها جهت انجام پرواز از فرودگاه های خوزستان ابلاغ شده است، اضافه کرد: شرکت های هواپیمایی ملزم شده اند تا با ارسال پیامک، شرایط بحران را به مسافران اعلام کنند تا آن ها را نسبت به تعویق سفر ترغیب کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری عنوان نمود: همچنین به فرودگاه های استان اعلام شده از ورود مشایعت کنندگان مسافر به ترمینال فرودگاه ها جلوگیری به عمل آورند و همچنین تمامی ایرلاین ها موظف به رعایت استفاده از ظرفیت 60 درصد هواپیما های خود هستند.

وی تأکید کرد: تا به امروز گزارشی مبنی بر تخطی از پروتکل های بهداشتی از فرودگاه های خوزستان به سازمان هواپیمایی ارائه نشده است و تنها گزارش های دریافتی، مبنی بر ازدحام مسافران جهت انجام تست رپید بوده است.

ذیبخش گفت: در حال حاضر این مقررات سخت گیرانه فقط مربوط به استان خوزستان است و سایر استان ها، از پروتکل های بهداشتی رایج پیروی می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1624

به "تست رپید کرونا در فرودگاه های خوزستان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست رپید کرونا در فرودگاه های خوزستان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید