تراکتور قطعاً درکورس قهرمانی می ماند، تغییر سیستم بازی در نیمه دوم

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان امشب پس از دیدار مقابل سپاهان، در نشست خبری گفت: شروع خوبی داشتیم و در نظر داشتیم خیلی سریع به گل برسیم. در موقعیت گل هم قرار گرفتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم. در ادامه فرصت هایی داشتیم، اما گل نکردیم.

تراکتور قطعاً درکورس قهرمانی می ماند، تغییر سیستم بازی در نیمه دوم

وی افزود: در شروع نیمه دوم، سیستم را تغییر دادیم و بازی را کنترل کردیم. تک موقعیت هایی در نیمه دوم و روی ارسال ها داشتیم. طبیعی بود که تیم سپاهان برای حفظ گل عقب بنیشند. در اواخر کار، نمی دانم توپ به دست بازیکن سپاهان خورد یا نه و احساس من این بود. در مجموع، ما در گلزنی دچار مشکل هستیم و چاره ای جز تلاش نداریم. امروز اول از خودم و بعد بچه ها انتظار بیشتری داشتم، چون بازیکنانم جانفشانی کردند.

سرمربی تیم تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور مربی بومی در کادر فنی، یادآور شد: آقای علی مرادی بهترین نفری است که می توانستیم در تراکتور داشته باشیم. ما خودخواهی در مجموعه نداریم و من معتقدم هر کس بتواند به ما کمک کند، قدمش روی چشم مان است. به آقای آذرنیا هم گفتم که در مورد مسائل مختلف به ما تذکر بدهد. در کل، این موضوع دغدغه آخرمان است و دغدغه اول مان، موفقیت تراکتور و خوشحالی هواداران است.

منصوریان با اشاره به نوع بازی تیم سپاهان، گفت: لایه های دفاعی تیم حریف خیلی بسته بود. امسال در بیشتر بازی ها تیم ها با یک گل به پیروزی خواهند رسید. در دوران فوتبال کرونایی، دیدارها مانند فوتبال محبت آمیز سطح بالا و مدرن است.

منصوریان با ابراز امیدواری نسبت به آینده تراکتور، گفت: مطمئن باشید که تراکتور در کورس قهرمانی خواهد بود. دستِ تیم ما خیلی پُر است و یک خانواده به حساب می آید. شکل رختکن و تمرین ما شرایط بسیار خوبی دارد. هواداران نگران نباشند، چون ما به راحتی به کورس قهرمانی برخواهیم گشت.

وی به تمجید از عملکرد تیم سپاهان پرداخت و یادآور شد: بازی ما با سپاهان، بسیار فشرده و نزدیک بود و دو تیم، تیم های مدعی و بزرگی بودند. چهار بازیکن مان را در اختیار نداشتیم، اما امروز سپاهان شکل بازی ما را به هم زد و روی آشفتگی خط حمله ما تأثیرگذار بود.

سرمربی تیم تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا همچنان با سه مدافع بازی خواهید کرد؟، گفت: سپاهان امروز خیلی باهوش بود و تمام نقاط حمله ما را بسته بود. اگر احساس کنیم سیستم سه دفاعه نمی تواند کمکی به تیم ما بکند، ابزار خودمان را داریم و دست مان برای تغییرات باز است.

وی گفت: من هدایت این کشتی را برعهده دارم و بابت این باخت اصلاً از خودم راضی نیستم. هر کس که بتواند به زبان ترکی صحبت کند، هوادار تراکتور است و پرشورها جوانان من را به اشتباه سرمربی شان ببخشند.

وی افزود: حتماً نمی توانیم بگوییم که مهاجم باید گل بزند. در فوتبال دنیا الان هافبک ها در فوتبال دنیا بیشترین گل ها را می زنند.

سرمربی تراکتور ادامه داد: در سال های گذشته در هر تیمی بودم، در هفته های نخست با مشکل کسب نتیجه روبرو شده ام. امروز شرمنده هواداران تراکتور شدیم و ما خیلی دوست داریم که آنها را در کنار خودمان داشته باشیم. سال گذشته در پیروزی چهار بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن، پرشورها نقش ویژه ای داشتند.

منصوریان ادامه داد: تمام کردن توپ ها خیلی مهم است. ما دچار مشکل اتمام توپ ها هستیم، نه نبود مهاجم شش دانگ. عباس زاده، حمزویی و امین اسدی بازیکنان خوبی هستند. عباس زاده ان شاءالله در هفته های آینده به فرم ایده آل خود خواهد رسید و زوج خوبی برای حمزویی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1433

به "تراکتور قطعاً درکورس قهرمانی می ماند، تغییر سیستم بازی در نیمه دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور قطعاً درکورس قهرمانی می ماند، تغییر سیستم بازی در نیمه دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید