آنالیز راه های لغو تحریم اتحادیه اروپا ضد روسیه لازم است

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری روسی تاس، هاینز فیشر، رئیس جمهور اتریش، روز چهارشنبه اظهار داشت که این کشور آنالیز راهها برای لغو تحریمهای اتحادیه اروپا علیه روسیه را ضروری می داند.

آنالیز راه های لغو تحریم اتحادیه اروپا ضد روسیه لازم است

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

فیشر در دیدار با سرگئی ناریشکن، سخنگوی مجلس دومای روسیه، گفت: من همیشه گفته ام که تحریمها به نفع هیچیک از طرفها نخواهد بود. از همین رو یافتن راهی برای لغو این تحریمها در آینده نزدیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس جمهور اتریش تأکید کرد که این کشور در مذاکرات مربوط به لغو تحریمهای روسیه در درون اتحادیه اروپا نقشی فعال خواهد داشت. وی در ادامه اضافه کرد: موضع ما آنست که فرصت برای توسعه همکاری همه جانبه با روسیه مدنظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است که در سال 2014 به دنبال تحولات اوکراین، اتحادیه اروپا و آمریکا تحریمهایی را علیه روسیه وضع نمودند که این تحریمها به مرور زمان تمدید و گسترش یافت. در هفتم آگوست 2014 روسیه در واکنش به تحریمهای تحمیلی از سوی اتحادیه اروپا، آمریکا، استرالیا، کانادا و نروژ بسته تدابیر تلافی جویانه را ارائه نمود. این تحریمهای به اصطلاح متقابل روسیه واردات میوه، سبزیجات و محصولات لبنی و پروتئینی از کشورهای نامبرده به این کشور را ممنوع ساخت.

به نظر می رسد که تصمیم برای لغو یا تمدید تحریمهای مالی علیه روسیه در نشست اتحادیه اروپا در بروکسل طی ماه ژوئن به بحث گذاشته خواهد شد. فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پیشتر خاطرنشان کرد که تحریمها علیه روسیه به طور اتوماتیک تمدید نخواهد شد و تصمیم در اینباره پس از یک بحث و گفتگوی سیاسی همه جانبه اتخاذ می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 502

به "آنالیز راه های لغو تحریم اتحادیه اروپا ضد روسیه لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز راه های لغو تحریم اتحادیه اروپا ضد روسیه لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید