انجام دومین قرعه کشی 5 محصول طرح فروش فوق العاده سایپا در سال 1400

به گزارش تور هند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- اسامی منتخبان دومین قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 5 محصول سایپا پس از تائید نهایی به وسیله نهاد های نظارتی امروز دوشنبه 24 خرداد ماه در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.

انجام دومین قرعه کشی 5 محصول طرح فروش فوق العاده سایپا در سال 1400

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از سایپا، دومین قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 5 محصول سایپا در سال 1400 شامل تیبا صندوقدار، تیبا2، ساینا دنده ای، کوییک. اس و ساینا. اس با حضور نهاد های نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار گردید.

در طرح فروش فوق العاده سایپا 308 هزار و 690 نفر شرکت کردند که 304 هزار و 192 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 25 هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نگردد و توزیع خودرو ها بر اساس قرعه کشی باشد 50 هزار نفر هم به اسم رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح 10 هزار دستگاه خودرو تیبا 2 عرضه می گردد، علاوه بر این 6 هزار دستگاه تیبا صندوقدار، 6 هزار دستگاه ساینا دنده ای، هزار دستگاه کوییک. اس و 2 هزار دستگاه ساینا. اس عرضه می گردد.

اسامی منتخب طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی به وسیله نهاد های نظارتی امروز دوشنبه 24 خرداد در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می نماید، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام نمایندگان به سایت سایپا مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1836

به "انجام دومین قرعه کشی 5 محصول طرح فروش فوق العاده سایپا در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام دومین قرعه کشی 5 محصول طرح فروش فوق العاده سایپا در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید