انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد، من و افشین هستیم!

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی مهمی بود که دریافت سه امتیاز هدف اصلی ما بود. بازی سنگینی داشتیم. فولاد تیم فنی و قدرتمندی است. بازی کردن مقابل این تیم همواره سخت بوده است.

انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد، من و افشین هستیم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: خوشبختانه توانستیم از موقعیت های خودمان استفاده کنیم. خوب جنگیدیم و از لحاظ فیزیکی کم نیاوردیم. بازی فیزیکی و فنی بود. تنش های زیادی هم در بازی وجود داشت.

وی درباره اعتراضاتی که به اعلام پنالتی برای فولاد داشت تاکید نمود: آن صحنه پنالتی نبود. دهان کنعانی زادگان پر از خون شده بود اما نمی دانم داور چه چیزی دید که پنالتی گرفت. فشار زیادی از لحاظ روحی و روانی به ما می آید چون چهار بازی نبردیم و این بازی برایمان خیلی حساس بود. وقتی سوت های جنجالی و یکطرفه زده شد فشار زیادی روی بازیکنان می آورد.

گل محمدی ادامه داد: صحنه خیلی واضحی بود و اصلاً پنالتی نبود. نمی دانم چرا داور اینقدر به ضرر ما سوت زد.

سرمربی سرخپوشان درگیری انتهای بازی مهدی هاشمی نسب مربی فولاد با پرسپولیسی ها اضافه نمود: فوتبال است و همواره جذابیت های خود را در داخل و خارج از زمین دارد. آنچه در اصل می ماند رفاقت و دوستی هاست. هیجانات بازی روی عملکرد کادر فنی و بازیکنان تاثیر می گذارد. فکر می کنم اعلام پنالتی کمی بازی را از تب و تاب خود انداخت و بحث های فنی زیر سوال رفت.

گل محمدی یادآور شد: هفته قبل بحث آلودگی هوا شرایط خوبی برای برگزاری بازی نبود اما به خاطر مردم و اینکه فوتبال در روزهای کرونایی زنده بماند کوشش می کنیم بازی هایمان را انجام دهیم. فکر می کنم پس از کادر پزشکی که قدردان زحمات آنها هستیم باید از بازیکنان فوتبال در این روزهای سخت کرونایی تشکر کرد.

گل محمدی در خصوص بازگشت مهدی ترابی صحبتی نکرد و گفت: درباره بازی صحبت گردد ممنون میشوم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر میزان مصدومیت مدافعان میانی این تیم گفت: متاسفانه هر دو بازیکن مصدوم شدند و در این پست با کمبود بازیکن روبرو هستیم و نمی دانیم چه اتفاقی می افتد. باید با کادر پزشکی صحبت کنم تا از شرایط آنها باخبر شوم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر درباره داوری صحبت کرد و گفت: غیر از صحنه پنالتی که اشتباه کرد تصمیمات خوبی داشت. یک تصمیم اشتباه او با تصمیمات اشتباه دیگر در نشان کارت زرد به من و چند نفر دیگر همراه شد.

یحیی در سرانجام بار دیگر در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه در صورت ادامه مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان از آرمان رمضانی در قلب دفاع پرسپولیس بازی می نماید با شوخی گفت: بازیکن داریم. من هستم افشین پیروانی هم حضور دارد. واقعاً نمی دانم در بازی بعدی چه چیزی پیش می آید. باید شرایط را آنالیز نموده و سپس تصمیم بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1530

به "انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد، من و افشین هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد، من و افشین هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید