انتخاب داور دربی جنجالی شد!

به گزارش تور هند ارزان، اسماعیل صفیری در خصوص اظهارات رضا کرمانشاهی مبنی بر اینکه او داور دربی بوده، گفت:کمیته داوران یک زیرمجموعه به نام کمیته چیدمان داوری دارد که شامل بنده، آقایان شکور و نیرویار هستند. طبق مصوبه ای اف سی و فدراسیون فوتبال، ما چیدمان داوران در لیگ برتر و لیگ یک را انجام می دهیم.

انتخاب داور دربی جنجالی شد!

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وی اضافه نمود: طبق روال، داوران نیمه نهایی جام حذفی را انتخاب کردیم و جهت ابلاغ اسامی را به دپارتمان داوری ارسال نمودیم که متأسفانه امروز متوجه شدیم که داور و ناظر بازی تغییر نموده اند. انتخاب ما برای قضاوت در دربی محمدحسین زاهدی فر نبود و ناظر داوری هم آقای شکور، اما در کمال تعجب دیدیم که داور مسابقه محمدحسین زاهدی فر شده و ناظر داوری هم حسن کامرانی فر، اینها انتخاب کمیته داوران نبودند.

صفیری توضیح داد: کمیته داوران هیچ مسئولیتی در خصوص انتخاب این داور برای دربی برعهده نخواهد گرفت. کرمانشاهی انتخاب ما برای قضاوت در این مسابقه بود و دومین گزینه ما هم پیغام حیدری بود.

وی در خصوص اینکه کرمانشاهی گفته شما از سمت خود استعفا نموده اید، گفت: وقتی کمیته داوران مستقل نباشد و نتواند نظراتش را اجرایی کند، فضا برای کار کردن مهیا نیست. با این حال خیلی ها در داخل فدراسیون و خارج آن منتظر چنین لحظاتی بودند و برای آن لحظه شماری می کردند، اما سوابق و عملکرد اشخاص نظر می دهد.

وی در خصوص اینکه ممکن است داور دربی پایتخت تغییر کند، گفت: من دیگر این مسئله را پیگیری نمی کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1277

به "انتخاب داور دربی جنجالی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب داور دربی جنجالی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید