آخرین شرایط مبتلایان به کرونای هندی در قم

به گزارش تور هند ارزان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم آخرین شرایط مبتلایان به ویروس جهش یافته هندی در قم را تشریح کرد.

آخرین شرایط مبتلایان به کرونای هندی در قم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش از، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم،محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد:بیش از دو هفته قبل 11 نفر تاجر از هند وارد قم شده بودند که در هتل محل سکونت بلافاصله شناسایی و با توجه دستورالعمل وزارت بهداشت تست بر روی آن ها انجام شد؛ که تست کرونای سه نفر مثبت شد و جهت آنالیز نوع جهش یافته هندی به انستیتو پاسپور تهران ارسال شد.

او اضافه کرد:قرنطینه این افراد از همان ابتدا انجام و عملیات رهگیری صورت گرفت که در این خصوص 300 نفر که با این مسافران در ارتباط بودند، مورد رهگیری و تست نهاده شدند.

قدیر ادامه داد:از این 300 نفر رهگیری انجام شده، تست کرونای معمولی 5 نفر مثبت اعلام شد که ارتباط های آن ها هم در حال آنالیز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:در این مدت کاملا در هتل قرنطینه بوده و عصر چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه جواب مثبت بودن ویروس هندی جهش یافته آن ها تعیین شد و مستقیما به وزیر بهداشت اعلام شد و سپس استان در جریان نهاده شد.

او تاکید نمود:همشهریان بدانند که رهگیری ها همچنان در حال اجرا است و از مردم تقاضامندیم، دستورات بهداشتی را همچنان رعایت نمایند و استفاده از ماسک و حضور نیافتن در تجمعات را فراموش ننمایند.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1859

به "آخرین شرایط مبتلایان به کرونای هندی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مبتلایان به کرونای هندی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید