عکس l معرفی سامسونگ گلکسی S23؛ تلفن همراهی که این کاربران سامسونگ نباید آن را خریداری نمایند!

به گزارش تور هند ارزان، در حالی که گلکسی S23 سامسونگ یک بروزرسانی قوی برای کاربران این غول فناوری کره ای ارائه کرد؛ گلکسی S24 ممکن است به زودی عرضه گردد!

عکس l معرفی سامسونگ گلکسی S23؛ تلفن همراهی که این کاربران سامسونگ نباید آن را خریداری نمایند!

تینا مزدکی- برای خریدن گلکسی S23 سامسونگ باید چند نکته را به یاد داشته باشید؛ در وهله اول باید بودجه خود برای خرید یک تلفن همراه را در نظر بگیرید، بعلاوه باید در نظر داشته باشید که سن و شرایط تلفن فعلی شما چقدر است و آیا دستگاه شما در آینده از نسخه های تازه اندروید پشتیبانی می نماید یا خیر. همه این عوامل در مشخص اینکه آیا زمان مناسبی برای تغییر به دستگاه تازه است یا خیر، تاثیرگذار هستند.

حتی اگر گلکسی S23 سامسونگ یکی از برترین تلفن های همراه این غول فناوری کره ای باشد، ممکن است اکنون برترین زمان برای ارتقای تلفن سامسونگ نباشد؛ این شرکت معمولاً تازهترین نسخه گوشی پرچمدار خود را در چند ماه اول سال عرضه می نماید. با توجه به شایعات مبنی بر عرضه گلکسی S24 در اوایل ژانویه، تا عرضه تلفن همراه بزرگ بعدی سامسونگ تنها دو ماه دیگر به جای مانده است.

تصمیم خرید همواره بسته به احتیاج و بودجه شما گرفته خواهد شد. اما اگر شما یکی از کاربران فعلی سامسونگ هستید که قصد دارید یک خرید تازه انجام دهید، در اینجا آنچه باید در خصوص مقایسه گلکسی S23 با دستگاه های قدیمی تر بدانید آورده شده است.

مقایسه گلکسی S23 با گلکسی S22

با گلکسی S23، سامسونگ بزرگترین نگرانی کاربران خود را در خصوص Galaxy S22 رفع کرد؛ عمر باتری کوتاه آن. گوشی تازه باتری بزرگتری دارد (3900 میلی آمپر ساعت در مقایسه با 3700) که تفاوت چشمگیری در بین دو پرچمدار به وجود آورده است.

در غیر این صورت، در مقایسه با گلکسی S22، شما یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 در اختیار دارید که به طور خاص برای سری تازه گلکسی بهینه شده است. در حالی که گلکسی S22 از تراشه قدیمی تر Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می نماید. در نتیجه عملکرد گلکسی S23 سریعتر است.

اما احتمالاً متوجه تغییر زیادی نخواهید شد، بعلاوه به خاطر داشته باشید که کوالکام به تازگی پردازنده موبایل تازه اسنپدراگون 8 نسل 3 را معرفی نموده است که احتمالاً گلکسی S24 را تامین می نماید.

دوربین های گلکسی S23 تا حد زیادی مشابه دوربین های گلکسی S22 هستند، با این تفاوت که الگوریتم ها برای بهبود پردازش در شرایط کم نور به روز شده اند. دوربین سلفی نیز وضوح کمی بالاتری دارد (12 مگاپیکسل در مقابل 10)، اگرچه کاربران تفاوت چندانی را متوجه نشده اند.

در آخر باید گفت اگر گلکسی S22 دارید، آن را به گلکسی S23 ارتقا ندهید. تغییرات به میزان کافی قابل توجه نیستند که ارتقاء را تضمین نمایند. عمر باتری تنها تغییر معنی داری است که بین این دو گوشی مشاهده می کنید.

مقایسه گلکسی S23 با گلکسی S21

تفاوت های بین گلکسی S23 و گلکسی S21 بیشتر قابل توجه است، اما احتمالاً می توانید قبل از ارتقا، S21 خود را برای مدت بیشتری نگه دارید.

گلکسی S23 از زمانی که سنسور 50 مگاپیکسلی را که در گلکسی S22 معرفی گردید، به ارث برده است، دوربین آن به طور قابل توجهی بهبود یافته است. دوربین های گلکسی S22 از نظر رنگ و کنتراست و بعلاوه در نور کم عملکرد بهتری نسبت به دوربین های گلکسی S21 دارند.

گلکسی S21 بعلاوه بر روی پردازنده ای اجرا می گردد که دو سال از عمر آن می گذرد. همانطور که گفته شد، اگر فقط از تلفن خود برای کارهای ساده مانند تماس های ویدیویی، بازی کردن و آنالیز رسانه های اجتماعی استفاده می کنید، تراشه قدیمی تر اسنپدراگون احتمالاً به خوبی کار خواهد نمود.

در آخر باید گفت اگر گلکسی S21 شما همچنان سریع است و عمر باتری آن راضی نماینده است، می توانید یک سال دیگر قبل از ارتقا صبر کنید. سامسونگ از سه نسل به روز رسانی سیستم عامل اندروید برای گلکسی S21 پشتیبانی می نماید، به این معنی که تا سال 2024 بروزرسانی های نرم افزاری تازه در سطح پلتفرم را دریافت خواهد نمود.

مقایسه گلکسی S23 با گلکسی S20

ارتقا از گلکسی S20 به گلکسی S23 ساده نیست. دستاوردهای کافی وجود دارد که ارتقا را توجیه می نماید، اما گلکسی S20 نیز هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

با ارتقا، تراشه سریع تر، دوربین بهبودیافته با عملکرد بسیار بهتر در نور کم و طراحی تازه تری خواهید داشت. از آنجایی که گلکسی S20 در سال 2020 با اندروید 10 عرضه شد، دیگر واجد شرایط بروزرسانی های تازه سیستم عامل اندروید نخواهد بود.

سامسونگ متعهد شد که سه نسل از بروزرسانی ها را برای سری گلکسی S20 ارائه کند و اندروید 13 را به آخرین نسخه تبدیل کند. این بدان معناست که برای دریافت نسخه های آینده اندروید و ویژگی های تازه همراه با این بروزرسانی ها، باید تلفن همراه خود را ارتقاء دهید. با این حال، این شرکت همچنان بروزرسانی های امنیتی ماهانه را برای گلکسی S20 ارائه می نماید.

در عین حال، گلکسی S20 همچنان یک گوشی بسیار توانمند است. حتی اگر مانند گلکسی S23 گزینه عکاسی با وضوح 50 مگاپیکسل را ندارید، همچنان در گلکسی S20 تنظیمات دوربین سه گانه را خواهید داشت. گلکسی S20 نیز مانند گلکسی S23 دارای زوم دیجیتال 30 برابری است، بنابراین از گرفتن عکس های نزدیک بی بهره نخواهید ماند.

اما به خاطر داشته باشید که گلکسی S20 باتری بزرگتر و صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S23 دارد و مهمتر از همه، گلکسی S20 دارای اسلات کارت microSD برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی بیشتر است، که گلکسی S23 ندارد.

در آخر باید گفت بروزرسانی های گلکسی S23 به میزان ای قابل توجه هستند که ارتقا را توجیه نمایند، اما اگر از گلکسی S20 خود راضی هستید، احتیاجی به این کار ندارید. اگر از عملکرد، عمر باتری آن راضی هستید و اگر برای داشتن یک دوربین بهتر به حفظ اسلات کارت microSD اهمیت می دهید، از S20 بهره ببرید. فقط به یاد داشته باشید که نسخه بعدی اندروید را دریافت نخواهید کرد.

مقایسه گلکسی S23 با گلکسی S10

باید به دارندگان گلکسی S10 گفت که زمان ارتقا فرا رسیده است. نه تنها دوربین و پردازنده یک گام بزرگ به جلو برداشته است، بلکه شما 5G و آخرین نسخه اندروید را دریافت نخواهید کرد.

اگر گلکسی S10 را در زمان عرضه در سال 2019 خریداری نموده باشید، پردازنده و باتری آن اکنون چهار ساله شده اند. این بدان معنی است که ممکن است تلفن شما آغاز به کند شدن کند و باتری آن احتمالا هر روز در کوشش است تا زنده بماند. باتری گلکسی S10 کوچکتر از گلکسی S23 است (ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت در مقابل 3900 میلی آمپر ساعت) و پردازنده S23 سریع تر است. گلکسی S10 شما نیز از 5G پشتیبانی نمی نماید، مگر اینکه از گلکسی S10 که 5G است و 6.7 اینچ است بهره ببرید، که در زمان عرضه 1300 دلار بود.

اما مهمتر از آن، گلکسی S10 دیگر بروزرسانی نسخه اندروید را دریافت نمی نماید. مانند گلکسی S20، گلکسی S10 نیز برای سه نسل از نسخه های تازه اندروید واجد شرایط بود. این باعث می گردد که اندروید 12 سال گذشته آخرین آپدیت از زمان عرضه گلکسی اس 10 با اندروید 9 باشد.

در آخر باید گفت، اگر گلکسی S10 دارید، ارزش ارتقا به گلکسی اس 23 را دارد. شما از پشتیبانی 5G، دسترسی به نسخه های تازه اندروید، عمر باتری بیشتر، پردازنده تازه سریعتر و دوربین بسیار بهبود یافته برخوردار خواهید شد. اما برای خداحافظی با اسلات کارت microSD آماده باشید.

  • قابلیت های تازه آیپد مینی 2024/ عکس

  • اپل بزرگترین آیپد تاریخ را معرفی می نماید

  • تصاویر تازهترین گوشی پرچمدار سامسونگ

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 آذر 1402 بروزرسانی: 4 آذر 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2385

به "عکس l معرفی سامسونگ گلکسی S23؛ تلفن همراهی که این کاربران سامسونگ نباید آن را خریداری نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس l معرفی سامسونگ گلکسی S23؛ تلفن همراهی که این کاربران سامسونگ نباید آن را خریداری نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید