اینستاگرام از قالب های قابل شخصی سازی برای Add Yours در استوری ها رونمایی کرد

به گزارش تور هند ارزان، دیجیاتو: اکنون می توانید با پین کردن گیف، متن و تصاویر خود در استوری، یک قالب یا تمپلیت مخصوص Add Yours برای خودتان بسازید. بعلاوه با اضافه کردن برچسب Add Yours به استوری، دنبال نمایندگان شما نیز می توانند از قالب شما استفاده نمایند و آن را در استوری خود تغییر دهند.

اینستاگرام از قالب های قابل شخصی سازی برای Add Yours در استوری ها رونمایی کرد

اینستاگرام از قابلیت شخصی سازی نو خود اطلاع داد. برای ایجاد یک قالب نو، ابتدا به استوری خود متن، تصویر یا گیف اضافه کنید. سپس به بخش برچسب یا استیکرها بروید و Add Yours templates را انتخاب کنید. پس از آن، عناصری مانند متن، تصاویر و گیف را که می خواهید در قالب قرار دهید، معین کنید. آنگاه قالب شما ثبت می گردد و حالا با انتشار استوری، هنگامی که دیگر کاربران روی Add Yours در استوری شما کلیک نمایند، می توانند به قالب شما دسترسی داشته باشند و عناصر موردنظرشان را به آن اضافه نمایند.

برای استفاده از قالب های استوری دیگر کاربران، کافی است روی گزینه Add Yours استوری آن ها کلیک کنید. سپس پنجره استوری و دوربین برای شما باز می گردد و می توانید تمام عناصر استوری کاربر قبلی را ببینید. شما می توانید این عناصر را تغییر دهید و یا موارد دیگری به آن اضافه کنید. بعلاوه با کلیک کردن روی پرفایل افراد قبلی در Add Yours، می توانید ببینید چه کسانی چه عناصری به این قالب اضافه نموده اند.

برچسب تعاملی Add Yours که در سال 2021 معرفی گردید، به شما این امکان را می دهد که به درخواست دیگر کاربران برای ارسال استوری با موضوع معین شده پاسخ دهید. بسته به فعالیت و علاقه خود می توانید با اضافه کردن این برچسب، از دیگر کاربران هم بخواهید که تجربه های مشابه خود را استوری نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 آذر 1402 بروزرسانی: 25 آذر 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2388

به "اینستاگرام از قالب های قابل شخصی سازی برای Add Yours در استوری ها رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام از قالب های قابل شخصی سازی برای Add Yours در استوری ها رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید